dijous, 7 de febrer del 2013

Invent del segle (1)

Igual m'he passat amb aquest títol, però amb això us vull ensenyar coses que em fan la "vida més fàcil" :o).
En aquest cas és un producte de maquillatge, més ben dit, una base de maquillatge per preparar la pell i deixar-la suau, mate i llisa per aplicar el maquillatge després.  És de Sephora i es diu Basse lissante.  A mi em va molt bé.  I de pas, us comento el maquillatge que uso ara (ojo! no em maquillo cada dia) és de la marca Avène, es diu Couvrance i el color que uso és el Miel.

(Esta entrada se la dedico a mi amiga Vanessa, que sé que me estará escuchando!! jajajajaja) 

Igual me he pasado con este título, pero os quiero enseñar cosas que me hacen la "vida más fácil" :o).  En este caso es un producto de maquillaje, mejor dicho, una base de maquillaje para preparar la piel y dejarla suave, mate y lisa para después aplicarlo.  Es de Sephora i se llama Basse lissante.  A mi me va muy bien.  Y de paso, os comento el maquillaje que uso ahora (ojo! no me maquillo cada día) es de la marca Avène y se llama Couvrance, y el color que uso es el Miel.


Some products to make up. First of all, I recommend you prepare your skin before applying the make-up, I use one product by Sephora, Basse lissante.  And now my foundation corrector is Couvrance by Avène, it's for sentitive skin and the name of the color is Miel.

M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thanks for comment!