dimecres, 7 de novembre del 2012

Lectura de novembre

Hooolaaaa!

Doncs aquest és el meu primer post. 

I per això, el dedico a una de les coses que més m'agraden, llegir.
Aquest mes de novembre gaudeixo del llibre que veieu més avall, m'he animat a llegir-lo amb un club de lectura online: lecturasylectoras.blogspot.com.es.  De moment no m'enganxa tant com "El tiempo entre costuras" però ja veurem!

M.

Hoooolaaaa!

Pues este es mi primer post.

Y por eso, lo dedico a una de las cosas que más me gustan, leer.
Este mes de noviembre disfruto del libro que veis más abajo, me he animado a leerlo al mismo tiempo que un club de lectura online: lecturasylectoras.  De momento no me engancha tanto como "El tiempo entre costuras", pero ya veremos.

M.

7 comentaris:

  1. Holita! M'agrada la foto que has posat! I ja em diràs què tal el llibre. Haig de comentar tb a l'altre blog??
    Petons!

    BGS

    ResponElimina
  2. Hallo Fraulein, wie geht's?
    Tenemos que quedar para practicar el Deutsch!
    Núria H.

    ResponElimina
  3. Ja he entrat, però has posat el mateix que a l'altre.
    A.

    ResponElimina
  4. También gusto de leer, este aún no lo tengo entre ceja y ceja, será más adelante...

    Maria veo que tienes dos blogs con post iguales... como en este es donde he comenzado a dejarte mensajitos, me quedo acá para continuar con ellos.

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris!
Gracias por vuestros comentarios!
Thanks for comment!